Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Η Μιμή Ντενίση σε μια διαφορετική φωτογράφιση

Η Μιμή Ντενίση σε μια διαφορετική φωτογράφισηΜε μαγιό. Μιλά για τον έρωτα, το μπότοξ και το Πάρκινσον
στο περιοδικό ΟΚ. Δηλώνει χαρακτηριστικά: "Δεν είμαι τύπος που κουράζεται εύκολα. Περιμένω ακόμα τον μεγάλο έρωτα και μέχρι τώρα στη ζωή μου δεν είχα συμβατικές σχέσεις.


 Ήμουν με κάποιον μόνο επειδή ήμουν ερωτευμένη μαζί του, άσχετα αν στην πορεία αποδείχθηκε ότι δεν ήταν ο σωστός ή ότι δεν ταιριάζαμε."
Όσο για το μπότοξ "Μια φορά έκανα επειδή ήθελα να σβήσω αυτή τη ρυτίδα ανάμεσα στα φρύδι μου και δεν το ξαναέκανα γιατί δεν έπιασε. Δεν θα ήμουν, όμως, αρνητική σε ένα mini lifting". και τέλος για τις φήμες που την θέλουν να έχει Πάρκισον, απαντά:Αυτό είναι αυταπόδεικτο ότι ήταν ένα μεγάλο ψέμα! Είναι τουλάχιστον ντροπή να διαρρέουν αυτά τα πράγματα. Αυτό δείχνει το μέγεθος της κακίας τους».

athensbar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου