Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Πώς διατηρώ τέλεια τα χείλη μου;

lips

ο δέρμα των χειλιών είναι πιο λεπτό, πιο εύθραυστο και πιο ευάλωτο από αυτό του υπόλοιπου προσώπου και είναι φυσικό να “σκάει”. Χαρίστε τους βαθιά ενυδάτωση και φυσική προστασία με την κατάλληλη φροντίδα και τα μυστικά μου. Θέλετε να μάθετε τι κάνω εγώ;






Τα απολεπίζω
Η φροντίδα των χειλιών μου ξεκινά με ένα απαλό βούρτσισμα για την απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων. Χρησιμοποιώ μια μαλακή βούρτσα δοντιών αφού προηγουμένως την έχω μουσκέψει σε ζεστό νερό ή ένα ειδικό προϊόν για την απολέπιση των χειλιών.
Βάζω βαζελίνη
Μια φορά την εβδομάδα πριν κοιμηθώ απλώνω στα χείλη μου ένα πλούσιο στρώμα βαζελίνης.
Δεν τα σαλιώνω
Προσπαθώ να μην “γλείφω “τα χείλη μου και να μην τραβώ τα πετσάκια σε περίπτωση που έχουν σκάσει, γιατί έτσι ξηραίνονται ακόμη περισσότερο.
Τα ενυδατώνω
Αναζητώ προϊόντα εμπλουτισμένα με αντιγηραντικές βιταμίνες Α και Ε, θρεπτικό shea butter, αιθέρια έλαια και αντηλιακά φίλτρα UVA/UVB, που προστατεύουν τα χείλη από τον αέρα και τους χαρίζουν τη υδατική τους ισορροπία από τη πρώτη στιγμή.

Τα προστατεύω
Έχω πάντα στη τσάντα μου ένα προαστατευτικό και ενυδατικό στικ και το ανανεώνω κάθε φορά που εκτίθεμαι σε ακραίες καιρικές συνθήκες ή νιώθως τα χείλη μου να “τραβούν”.

Το μυστικό

Αν τα χείλη σας ξηραίνονται με το παραμικρό είναι πιθανόν το κραγιόν σας να είναι ξηρό ή κακής ποιότητας ή τα χείλη σας να είναι υπερβολικά ευαίσθητα. Καλύτερα να διαλέξετε ένα balm με χρώμα που θα τους προσφέρει περισσότερη λάμψη και προστασία.

omorfamistika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου