Γιατί απογοήτευσε το κοινό της;
Το να πετάξει κάποιος από το κοινό ένα μπουκάλι νερό στον καλλιτέχνη την ώρα που βρίσκεται πάνω στη σκηνή και τραγουδάει προφανώς δεν είναι ευθύνη του καλλιτέχνη. Οποιοσδήποτε ηλίθιος, ανόητος ή μεθυσμένος μπορεί να το κάνει. Παρόλα αυτά υπάρχουν μερικές περιπτώσεις που ο καλλιτέχνης θα πρέπει να προβληματιστεί, να σκεφτεί γιατί συνέβη αυτό που συνέβη και μάλιστα γιατί τώρα και όχι κάποια άλλη στιγμή.Η Έλενα Παπαρίζου δεν είναι ο Νταλάρας και το μπουγέλωμα που υπέστη από «θαυμαστή» της δεν είχε πολιτικές προεκτάσεις, όμως η εξήγηση βρίσκεται μόνο στην ανοησία αυτού που της πέταξε ένα μπουκάλι νερό;
Η Έλενα τα τελευταία δυο χρόνια απογοητεύει σταθερά το κοινό της. Το ανησυχητικά δυνατό γέλιο της στο Dancing on Ice και οι σοκαριστικά σέξι εμφανίσεις της (με αβυσσαλέα ντεκολτέ) την έκαναν να απέχει πολύ από το αθώο κορίτσι της διπλανής πόρτας, με τα χαριτωμένα κακά ελληνικά, που ενσάρκωνε το όνειρο του έλληνα μετανάστη. Σε μια εποχή που ακόμα και οι προπονημένοι φαν της Μαντόνα καταδίκασαν τη θεά τους γιατί έδειξε το στήθος της σε συναυλία (η πλειοψηφία βρήκε πολύ κιτς το εφέ) το να θέλει η Έλενα Παπαρίζου να μάθουμε αν φοράει ή όχι βρακί πάνω στη σκηνή φαίνεται τουλάχιστον παρωχημένο. Το να μην φοράς βρακί δεν σε κάνει ροκ, ούτε και το να φοράς βρακί σε κάνει ξενέρωτο. Από την άλλη όλος αυτός ο χαμηλού επιπέδου καβγάς με τον πρώην αγαπημένο της Τόνι Μαυρίδη και όλες οι κατινιές που τον ακολούθησαν (αν του πήρε ή δεν του πήρε την πολυθρόνα από το σπίτι) έκαναν την άλλοτε κλασάτη Έλενα να μοιάζει με τις πρωταγωνίστριες κάτι λαϊκών αμερικάνικων ριάλιτι τύπου Jersey Shore- νομίζεις ότι στην επόμενη σκηνή μπορεί να μαλλιοτραβηχτεί με την κολλητή της ή να τα σπάσει όλα μέσα στο δωμάτιο.
Η Έλενα είναι αλήθεια υπήρξε πάντα πιο προχωρημένη από τη μέση ελληνίδα τραγουδίστρια. Έβαλε σκουλαρίκι στη μύτη κι έκανε δηλώσεις για το πόσο σημαντικό είναι το σεξ στη σχέση της με τον Τόνι όταν οι άλλες έλεγαν πόσο μεγάλη ευτυχία νιώθουν «που έγιναν μανούλες» και ο στυλίστας της έκανε δηλώσεις επί Eurovision για το ασορτί με το φόρεμα εσώρουχο που φορούσε. Όμως υπάρχει μια πολύ λεπτή γραμμή ανάμεσα στο είναι «προχωρημένο και μοντέρνο» και τι είναι «λαϊκό και ευτελές» και η Έλενα τελευταία την ξεπέρασε.
Δεν λέω ότι είναι κρίμα «γιατί χαράμισε το ταλέντο της» γιατί ο καθένας σ αυτή τη ζωή παίρνει αυτό που του αξίζει ούτε ότι «έχασε την ευκαιρία της για διεθνή καριέρα» γιατί πιθανόν να μην την είχε και ποτέ (ένα βράδυ να παρακολουθήσεις σε επανάληψη στην τηλεόραση τα American idol και τα x factor και θα δεις ότι υπάρχουν χιλιάδες υπερταλαντούχες και υπερόμορφες τραγουδίστριες στην Αμερική, ικανές να καλύψουν την τοπική και την παγκόσμια αγορά), λέω όμως ότι είναι πολύ μικρή ακόμη για να καεί. Και είναι κρίμα γιατί όλοι λένε ότι είναι καλό παιδί.
Το να πετάξει κάποιος από το κοινό ένα μπουκάλι νερό στον καλλιτέχνη την ώρα που βρίσκεται πάνω στη σκηνή και τραγουδάει προφανώς δεν είναι ευθύνη του καλλιτέχνη. Οποιοσδήποτε ηλίθιος, ανόητος ή μεθυσμένος μπορεί να το κάνει. Παρόλα αυτά υπάρχουν μερικές περιπτώσεις που ο καλλιτέχνης θα πρέπει να προβληματιστεί, να σκεφτεί γιατί συνέβη αυτό που συνέβη και μάλιστα γιατί τώρα και όχι κάποια άλλη στιγμή.Η Έλενα Παπαρίζου δεν είναι ο Νταλάρας και το μπουγέλωμα που υπέστη από «θαυμαστή» της δεν είχε πολιτικές προεκτάσεις, όμως η εξήγηση βρίσκεται μόνο στην ανοησία αυτού που της πέταξε ένα μπουκάλι νερό;
Η Έλενα τα τελευταία δυο χρόνια απογοητεύει σταθερά το κοινό της. Το ανησυχητικά δυνατό γέλιο της στο Dancing on Ice και οι σοκαριστικά σέξι εμφανίσεις της (με αβυσσαλέα ντεκολτέ) την έκαναν να απέχει πολύ από το αθώο κορίτσι της διπλανής πόρτας, με τα χαριτωμένα κακά ελληνικά, που ενσάρκωνε το όνειρο του έλληνα μετανάστη. Σε μια εποχή που ακόμα και οι προπονημένοι φαν της Μαντόνα καταδίκασαν τη θεά τους γιατί έδειξε το στήθος της σε συναυλία (η πλειοψηφία βρήκε πολύ κιτς το εφέ) το να θέλει η Έλενα Παπαρίζου να μάθουμε αν φοράει ή όχι βρακί πάνω στη σκηνή φαίνεται τουλάχιστον παρωχημένο. Το να μην φοράς βρακί δεν σε κάνει ροκ, ούτε και το να φοράς βρακί σε κάνει ξενέρωτο. Από την άλλη όλος αυτός ο χαμηλού επιπέδου καβγάς με τον πρώην αγαπημένο της Τόνι Μαυρίδη και όλες οι κατινιές που τον ακολούθησαν (αν του πήρε ή δεν του πήρε την πολυθρόνα από το σπίτι) έκαναν την άλλοτε κλασάτη Έλενα να μοιάζει με τις πρωταγωνίστριες κάτι λαϊκών αμερικάνικων ριάλιτι τύπου Jersey Shore- νομίζεις ότι στην επόμενη σκηνή μπορεί να μαλλιοτραβηχτεί με την κολλητή της ή να τα σπάσει όλα μέσα στο δωμάτιο.
Η Έλενα είναι αλήθεια υπήρξε πάντα πιο προχωρημένη από τη μέση ελληνίδα τραγουδίστρια. Έβαλε σκουλαρίκι στη μύτη κι έκανε δηλώσεις για το πόσο σημαντικό είναι το σεξ στη σχέση της με τον Τόνι όταν οι άλλες έλεγαν πόσο μεγάλη ευτυχία νιώθουν «που έγιναν μανούλες» και ο στυλίστας της έκανε δηλώσεις επί Eurovision για το ασορτί με το φόρεμα εσώρουχο που φορούσε. Όμως υπάρχει μια πολύ λεπτή γραμμή ανάμεσα στο είναι «προχωρημένο και μοντέρνο» και τι είναι «λαϊκό και ευτελές» και η Έλενα τελευταία την ξεπέρασε.
Δεν λέω ότι είναι κρίμα «γιατί χαράμισε το ταλέντο της» γιατί ο καθένας σ αυτή τη ζωή παίρνει αυτό που του αξίζει ούτε ότι «έχασε την ευκαιρία της για διεθνή καριέρα» γιατί πιθανόν να μην την είχε και ποτέ (ένα βράδυ να παρακολουθήσεις σε επανάληψη στην τηλεόραση τα American idol και τα x factor και θα δεις ότι υπάρχουν χιλιάδες υπερταλαντούχες και υπερόμορφες τραγουδίστριες στην Αμερική, ικανές να καλύψουν την τοπική και την παγκόσμια αγορά), λέω όμως ότι είναι πολύ μικρή ακόμη για να καεί. Και είναι κρίμα γιατί όλοι λένε ότι είναι καλό παιδί.
Πηγή:queen.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου