Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ JAMES BOND...

ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ JAMES BOND...Η Τόνια Σωτηροπούλου είναι η πρώτη ελληνίδα που πρωταγωνιστεί σε ταινία του James Bond και μας διηγείται πως είναι "στο κρεβάτι" ο Daniel Graig...


"Ο Ντάνιελ είναι ένας προσιτός άνθρωπος. Βοηθάει τους νέους ηθοποιούς, είναι υπερπροστατευτικός, ανθρώπινος, έχει χιούμορ. Είναι εξαιρετικός επαγγελματίας και τον εκτιμώ πολύ. Επίσης είναι πολύ πιο όμορφος από κοντά" ενώ για τα γυρίσματα και το άγχος που είχε δήλωσε "Αρχικά ήμουν αγχωμένη, αλλά όλοι είναι εξαίρετοι επαγγελματίες και το ξεπέρασα γρήγορα. Παίζω την ερωμένη του Μποντ. Συγκεκριμένα είμαι το τρίτο "Bond girl", το οποίο συνήθως δεν έχει όνομα, γι' αυτό και στους τίτλους της ταινίας αναγράφεται: "Bond lover". Πρόκειται για έναν μικρό αλλά ξεχωριστό ρόλο, όπου στο τέλος της σκηνής γίνεται υπέρβαση στον χαρακτήρα. Είχα μία ερωτική σκηνή με τον Ντάνιελ Κρεγκ, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ ακόμη να αποκαλύψω περισσότερα για την πλοκή της ταινίας.Είναι τιμή μου που πήρα μέρος στο "Skyfall". Ηταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία. Είμαι ευγνώμων, όμως από την άλλη, προσπαθώ να μην... εκστασιάζομαι. Στην αρχή ενθουσιάστηκα αλλά και φοβήθηκα. Ήταν δύσκολο να το διαχειριστώ. Τώρα είμαι πολύ χαρούμενη και απλά προχωράω. Γνωρίζω καλά ότι με τη συμμετοχή μου δεν αλλάζουν τα πάντα για εμένα. Αυτή είναι η δουλειά μου και υπό μία έννοια είμαι χαρούμενη που τελείωσε, γιατί είχα μεγάλο άγχος. Μην ξεχνάτε ότι φέτος γιορτάζεται η 50ή επέτειος της σειράς ταινιών Τζέιμς Μποντ".
athensbar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου