Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

O Μιχάλης Ασλάνης και η κατάθλιψη!!

O Μιχάλης Ασλάνης και η κατάθλιψη!!Ο γνωστός σχεδιαστής τον τελευταίο χρόνο έχει εξαφανιστεί εντελώς απο τον χώρο της μόδας και επιτέλους μίλησε για όλα στην Σάσα Σταμάτη και την "Espresso της Κυριακής" εξηγώντας τους λόγους που απείχε αυτό το διάστημα...



"Δεν χάθηκα, αντίθετα αυτήν την περίοδο της οικονομικής κρίσης συνέχιζα να δουλεύω και μάλιστα ακόμη πιο πολύ. Όμως, δεν ήθελα να εμφανίζομαι σε κοσμικές εκδηλώσεις και στα κανάλια. Πιστεύω ότι το lifestyle τελείωσε και ο κόσμος πια δεν έχει την απαιτούμενη όρεξη και διάθεση να πηγαίνει σε επιδείξεις μόδας, να παρακολουθεί τι κάνει ο κάθε σχεδιαστής και όλα τα σχετικά. Και αν αυτή τη στιγμή δίνω μια συνέντευξη, τη δίνω για να δει ο κόσμος ότι συνεχίζω να δουλεύω, ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει." δήλωσε ο Μιχάλης Ασλάνης ενώ αναφέρθηκε και στην κατάθλιψη που έχει περάσει στο παρελθόν "Ναι, έχω περάσει κατάθλιψη, όμως μπόρεσα και την ξεπέρασα μόνος μου. Είπα μέσα μου «σήμερα, υπάρχουμε, αύριο, δεν υπάρχουμε» και το φιλοσόφησα πολύ το θέμα. Η αλήθεια είναι ότι δεν πέρασα κατάθλιψη μόνο μία φορά. Αρκετές φορές έχω υπάρξει στα κάτω μου, όπως και αρκετές φορές είμαι στα πάνω μου. Όταν είμαι κάτω, ξέρω ότι κάποια στιγμή το πράγμα θα κάνει τον κύκλο του. Όλα στη ζωή κάνουν τον κύκλο τους."

athensbar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου