Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Νάντια Μπουλέ: Ο Αρναούτογλου, ο Ουγγαρέζος και το χαστούκι

Για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, τον Δημήτρη Ουγγαρέζο αλλά και για το αν έχει χαστουκίσει άνδρα, μίλησε η Νάντια Μπουλέ σε συνέντευξή της στο περιοδικό "OK!".

H παρουσιάστρια απέφυγε να απαντήσει στο αν τελικά η σχέση της με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου ήταν μια λάθος επιλογή ωστόσο αν τον συναντούσε τυχαία θα τον χαιρετούσε.
"Με έχουν ρωτήσει πολλές φορές γι' αυτό το θέμα και νομίζω πια ότι έχει γίνει άκομψο να με ρωτούν για μια σχέση που έχει τελειώσει εδώ και χρόνια κι ενώ έχουμε προχωρήσει και οι δύο στη ζωή μας. Επίσης γίνεται πιο άκομψο όταν από τη στιγμή που δεν το σκέφτονται οι άλλοι αναγκάζομαι να μπω στη θέση του ανθρώπου που είναι μαζί του και να καταλάβω τη δύσκολη θέση στην οποία έρχεται χωρίς να το θέλει και χωρίς να το θέλω. Οπότε γι' αυτό το θέμα δε θα ήθελα να ξαναπώ τίποτα. Έχει κλείσει", εξήγησε.
Κεφάλαιο Δημήτρης Ουγγαρέζος
Αντίθετα, για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο απάντησε λέγοντας ότι δεν ήταν λάθος επιλογή ενώ δε δίστασε να μιλήσει με τα καλύτερα λόγια για τον συνάδελφό της.
"Ο Δημήτρης σε καμία περίπτωση δεν ήταν λάθος επιλογή. Είναι ένας άνδρας που εκτιμώ και έχω μέσα στην καρδιά μου. Δεν έχω τίποτα κακό να πω. Η σχέση μας έχει περάσει από διάφορες φάσεις. Υπήρξαν περίοδοι που δε μιλούσαμε καθόλου ή που μιλούσαμε κάθε μέρα στο τηλέφωνο. Αλλά ήταν πάντα μια πολύ ειλικρινής σχέση, γι' αυτό και ο Δημήτρης υπήρξε ένας σημαντικός άνθρωπος στη ζωή μου. Τον εκτιμώ πολύ και ως παρουσιαστή και θεωρώ ότι δεν έχει δείξει ακόμα το 100% των δυνατοτήτων του, γιατί έχει κι ένα πολύ σοβαρό κομμάτι που δεν το έχει βγάλει προς τα έξω", τόνισε.
Όσο για τη δήλωση που είχε κάνει ο Δημήτρης Ουγγαρέζος ότι η Νάντια έκανε πως δεν τον γνώριζε, η παρουσιάστρια εξήγησε: "Μπορεί κάποιες στιγμές ο Δημήτρης να ήταν συναισθηματικά φορτισμένος, αλλά ξέρω καλά πως ότι έχει πει δεν το είπε ποτέ με κακή πρόθεση. Το έχουμε συζητήσει κιόλας, γιατί όπως σου είπα έχουμε πολύ καλές σχέσεις και δεν αισθάνομαι ότι πρέπει να τον δικαιολογήσω, αλλά δεν έχω παρεξηγήσει και τίποτα από ότι έχει πει. Όταν είπε ότι έκανα πως δεν τον γνώριζα, αναφερόταν σε μια περίοδο που πραγματικά απέφευγα να μιλήσω για εκείνον επειδή ήμουν σε μια άλλη σχέση και το έκανα από σεβασμό για τον άνθρωπο που είχα δίπλα μου. Στο Δημήτρη μπορώ να λέω πώς είμαι, πώς νιώθω, τι έχω στο μυαλό μου, σε όποια φάση της ζωής μου κι αν βρίσκομαι. Και μπορεί κάποιες στιγμές να τον εκνεύρισα ή να με στεναχώρησε, αλλά υπάρχει ένα κομμάτι αγάπης και ουσιαστικού ενδιαφέροντος που δεν αλλάζει".
Το χαστούκι και οι τσακωμοί της σαν άνδρας
Η παρουσιάστρια αποκάλυψε μεταξύ των άλλων ότι έχει χαστουκίσει άνδρα στο παρελθόν.
"Ναι, το είχα κάνει παλιά. Αυτό που με κάνει πραγματικά έξαλλη είναι όταν ο άλλος δεν έχει απέναντι μου τη συμπεριφορά που θέλει να έχω εγώ απέναντί μου".
Τέλος, στους τσακωμούς της συμπεριφέρεται σαν άνδρας! "Μου έχουν πει αρκετά συχνά ότι τσακώνομαι σαν άνδρας. Όταν μαλώνω δεν έχω την καπατσωσύνη και την ευελιξία που έχουν πολλές γυναίκες ώστε να μην έρθουν σε άμεση κόντρα με τον άλλον αλλά να προσπαθήσουν να επιτύχουν αυτό που θέλουν με πλάγιο τρόπο. Κάνω μετωπικές συγκρούσεις και αυτό δεν αρέσει πολύ στους άνδρες. Όταν νιώσω ότι ο άλλος με αδικεί δε θα αντιδράσω ψύχραιμα", κατέληξε.
cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου