Ένα ακόμα πρωτοποριακό σύστημα για την
ολοκλήρωση της αυτόνομης οδήγησης, ετοιμάζεται να λανσάρει η Bosch μέσα στο 2014.
Η εταιρεία προσφέρει ήδη υψηλής απόδοσης συστήματα υποβοήθησης, όπως το Adaptive Cruise Control και το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, για να βοηθήσει τους οδηγούς να φθάσουν στον προορισμό τους με ασφάλεια και άνεση.
Επίσης, έχει λανσάρει σύστημα που μπορεί να ειδοποιεί τους οδηγούς για την κυκλοφοριακή συμφόρηση και την αποφυγή του αναπροσανατολισμού τους, καθώς και υποβοήθηση ελιγμών στο πιο στενές θέσεις στάθμευσης. Στα πρωτοποριακά συστήματα της Bosch θα προστεθεί και το traffic jam, το οποίο δύναται να φρενάρει, να επιταχύνει και να στρίβει τους τροχούς, σε ταχύτητες έως και 60 χλμ/ώρα.
Η εξέλιξη του συστήματος, που πιθανότατα θα λανσαριστεί μέσα στο 2014, επισπεύσθηκε από τις ανάγκες των οδηγών, σε συνθήκες πυκνής κίνησης, όπως αυτές προέκυψαν από την εταιρική έρευνα της Bosch, στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες.
Για πλήρως αυτόνομη οδήγηση, το επόμενο βήμα θα είναι αυτόματη αλλαγή λωρίδας, η οποία θα απαιτούσε κατ αρχάς, έναν προσαρμοσμένο αισθητήρα, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, για την ανίχνευση οχημάτων που πλησιάζουν και δεύτερον, ένα δυναμικό σύστημα πλοήγησης που θα ενημερώνει με απόλυτη ακρίβεια για τις συνθήκες κυκλοφορίας και τους τοπικούς περιορισμούς ταχύτητας.
Επιμέλεια: Σοφία Χρονοπούλου
ολοκλήρωση της αυτόνομης οδήγησης, ετοιμάζεται να λανσάρει η Bosch μέσα στο 2014.
Η εταιρεία προσφέρει ήδη υψηλής απόδοσης συστήματα υποβοήθησης, όπως το Adaptive Cruise Control και το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, για να βοηθήσει τους οδηγούς να φθάσουν στον προορισμό τους με ασφάλεια και άνεση.
Επίσης, έχει λανσάρει σύστημα που μπορεί να ειδοποιεί τους οδηγούς για την κυκλοφοριακή συμφόρηση και την αποφυγή του αναπροσανατολισμού τους, καθώς και υποβοήθηση ελιγμών στο πιο στενές θέσεις στάθμευσης. Στα πρωτοποριακά συστήματα της Bosch θα προστεθεί και το traffic jam, το οποίο δύναται να φρενάρει, να επιταχύνει και να στρίβει τους τροχούς, σε ταχύτητες έως και 60 χλμ/ώρα.
Η εξέλιξη του συστήματος, που πιθανότατα θα λανσαριστεί μέσα στο 2014, επισπεύσθηκε από τις ανάγκες των οδηγών, σε συνθήκες πυκνής κίνησης, όπως αυτές προέκυψαν από την εταιρική έρευνα της Bosch, στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες.
Για πλήρως αυτόνομη οδήγηση, το επόμενο βήμα θα είναι αυτόματη αλλαγή λωρίδας, η οποία θα απαιτούσε κατ αρχάς, έναν προσαρμοσμένο αισθητήρα, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, για την ανίχνευση οχημάτων που πλησιάζουν και δεύτερον, ένα δυναμικό σύστημα πλοήγησης που θα ενημερώνει με απόλυτη ακρίβεια για τις συνθήκες κυκλοφορίας και τους τοπικούς περιορισμούς ταχύτητας.
Επιμέλεια: Σοφία Χρονοπούλου
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου