Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Ντόβι: Δεν θα περιμένω τη Yamaha για πάντα

Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για το ότι δεν είναι εκείνος η πρώτη επιλογή της Yamaha για το 2013, αλλά ο Βαλεντίνο Ρόσι.



Η Yamaha έχει βάλει στην αναμονή τον Ντόβι, καθώς περιμένει την απάντηση του Ρόσι στην πρότασή της να επιστρέψει στην εργοστασιακή της ομάδα.
Αλλά ο Ντοβιτσιόζο πιστεύει ότι του άξιζε καλύτερη μεταχείριση από τον ιαπωνικό κατασκευαστή, βάσει των φετινών αποτελεσμάτων του με τη δορυφορική Tech 3.
"Είναι φυσιολογικό ένας αναβάτης που έχει κερδίσει περισσότερα από μένα, να έχει μεγαλύτερη δύναμη, αλλά εγώ δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω", είπε ο ιταλός.
"Στους πρώτους εννιά αγώνες φέτος ήμουν γρήγορος και πήρα τέσσερα βάθρα, με εμφανίσεις που πιθανότατα κανείς δεν περίμενε. Δικαιούμαι να πιστεύω ότι έπρεπε να έχω περισσότερες πιθανότητες για μια εργοστασιακή μοτοσικλέτα, αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι.
"Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε την απόφαση του Βαλεντίνο. Αλλά εγώ έχω βάλει μια προθεσμία στον εαυτό μου, δεν μπορώ να περιμένω τη Yamaha για πάντα. Η Ducati είναι μια εξαιρετικά ελκυστική επιλογή. Η μοτοσικλέτα της δεν είναι νικηφόρα αυτή τη στιγμή, αλλά έχει όλες τις πρεϋποθέσεις για να βελτιωθεί".
sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου