Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Απαλλάχθηκα από το μπυροκοίλι σε 4 εβδομάδες!

CarallumaΟ Πέτρος είναι ένας φιλόδοξος 36χρονος δημοσιογράφος ο οποίος ζύγιζε 97 κιλά με ύψος 180 εκατοστά. Ήταν ένας άντρας με εμφανή την χαλαρή κοιλιά, ο οποίος δεχόταν συνεχώς πειράγματα εξαιτίας του πως έδειχνε!



Για χρόνια ο Πέτρος έβρισκε ελπίδα με οποιοδήποτε προϊόν για την απώλεια κιλών μπορείτε να φανταστείτε. Η επιθυμία του να διώξει το μπυροκοίλι και τα περιττά κιλά ήταν τόσο δυνατή που τελικά δοκίμασε όλες τις γνωστές τεχνικές και προϊόντα προκειμένου να κάψει το λίπος και να απολαμβάνει ένα όμορφο και υγιές σώμα.
Δοκίμασε μαγικά χάπια που κάνουν επίπεδη την κοιλιά, θαυματουργές δίαιτες που υπόσχονται άμεσα αποτελέσματα, δύσκολες ασκήσεις γυμναστικής που υποτίθεται ότι έχουν συγκλονιστικά αποτελέσματα, επίπονες περιόδους πείνας... Οτιδήποτε θα μπορούσε να φανταστεί κάποιος για να παλέψει με την προδιάθεση του οργανισμού του.
ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΜΑΤΑΙΑ!
Αλλά ο Πέτρος ήταν αποφασισμένος να μην τα παρατήσει...
ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΣΩΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ! Διότι πάλευε για κάτι πολύ μεγαλύτερο από επίπεδη κοιλιά και λεπτό σώμα. "Ο οποιοσδήποτε που μοιράζεται αυτό το πρόβλημα περιμένει πως και πως αυτή την αλλαγή, την λαταρά περισσότερο από οτιδήποτε άλλο." Ήθελε επιτέλους να γίνει...

ελκυστικός για το αντίθετο φύλο.

Κανείς δεν μπορεί να πει αυτή τη συναρπαστική ιστορία καλύτερο από τον ίδιο:
Πρόκειται να σας αποκαλύψω το μεγαλύτερο μυστικό για επίπεδη κοιλιά και πιο όμορφο σώμα. Θα σας τα πω όλα σε λίγό, αλλά πρώτα δείτε την απίστευτη ιστορία μου που ξεκίνησε τόσο ασήμαντα...
Όλα ξεκίνησαν στη δουλειά όπου είχα την ευκαιρία να ακολουθήσω τα σχόλια κάποιων χρηστών σχετικά με διάφορα συμπληρώματα διατροφής τα οποία υποτίθεται ότι δρουν κατά του λίπους στην κοιλιά. Στις 6 Μαρτίου 2012 λάβαμε πληροφορίες για ένα νέο προϊόν για άντρες το οποίο καίει αποτελεσματικά το λίπος.
Δεν το πίστεψα ούτε για ένα λεπτό και πέταξα την πληροφορία.
Σκεφθείτε την έκπληξη μου όταν έλαβα 371 email σε μία μόνο βδομάδα - κυριολεκτικά μπλόκαραν τα εισερχόμενα μου. Το κάθε μήνυμα είχε μία απίστευτη ιστορία, που περιέγραφε εντυπωσιακά αποτελέσματα και έτσι η περιέργειά μου όλο και μεγάλωνε. Άρχισα τη δική μου έρευνα ώστε να δω περί τίνος πρόκειται ακριβώς. Από που ήρθαν όλες αυτές οι πληροφορίες; Σχόλια σε διάφορα forum αλλά ακόμα και στο Facebook έγραφαν:
  • "Η καλύτερη φόρμουλα για επίπεδη κοιλιά στην ιστορία"
  • "Εμφανή αποτελέσματα, το μπυροκοίλι έφυγε"
  • "Επιτέλους όχι πια προβλήματα με τα κιλά. Είμαι λεπτός και ελκυστικός"
Ο σκεπτικισμός μου ήταν ακόμα εκεί, αλλά συνέχισα να διαβάζω. Μετά από κάθε post η επιθυμία μου να δοκιμάσω αυτό το απίθανο προϊόν μεγάλωνε.
Μέχρι που τελικά υπέκυψα. Αποφάσισα να το δοκιμάσω ο ίδιος και να δω πόσο αποτελεσματικό είναι αυτό το διάσημο προϊόν Caralluma.
Το πρώτο βήμα ήταν να συμβουλευτώ τον γιατρό μου. Είπε ότι τα συστατικά στο προϊόν ήταν πολλά υποσχόμενα. Η μαγική δύναμη τουCaralluma προέρχεται από το πράσινο τσάι και το φρούτο του Αμαζονίου Acai Berry. (Παρεμπιπτόντως, είχα ακούσει γι 'αυτά πριν, αλλά δεν είχα καμία ιδέα ότι μπορούν να μειώσουν την κοιλιά.) Τα εκπληκτικά αποτελέσματα από αυτά τα χάπια οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στο συνδυασμό των συστατικών που περιέχονται, τα οποία:
  1. Αποτελεσματικά μειώνουν την κοιλιά
  2. Προμηθεύουν τον οργανισμό με ενέργεια ούτως ώστε να βελιτωθεί η λειτουργικότητά του.
  3. Διαλύουν τα λιπώδη κύτταρα
  4. Αυξάνουν τον μεταβολισμό
Φυσικά, πρωτοπόρος αποδείχθηκε το περίφημο φρούτο Carallumafimbriata, το οποίο περιέχει περισσότερα αντιοξειδωτικά από οτιδήποτε άλλο είναι γνωστό στο ανθρώπινο είδος. Όταν επισκέφθηκα την ιστοσελίδα του διανομέα δεν είχα την πρόθεση να αγοράσω αμέσως, αλλά την ίδια στιγμή ήξερα ότι δεν θα ήμουν σε θέση να συγχωρήσω τον εαυτό μου αν δεν είχα δοκιμάσει. Έτσι, αγόρασα ένα μπουκάλι χωρίς το φόβο του λάθους - υπάρχει 60-ημέρες εγγύηση επιστροφής, που σημαίνει δωρεάν δοκιμαστική περίοδος για όλους. Δεν ρίσκαρα τίποτα, η επένδυση μου ήταν ασφαλής. ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ!
Η παράδοση έγινε περίπου μετά από βδομάδα. Ήμουν αγχωμένος και δεν το άνοιξα αμέσως. Εξάλλου, περιείχε κάτι το οποίο σύντομα θα μου άλλαζε τη ζωή τελείως!
Αυτό το μυστήριο μπουκάλι με τα 30 χάπια είχε ανεβάσει ψηλά τις προσδοκίες μου. Περίμενα αποτελέσματα τουλάχιστον ίδια με αυτά που είχα διαβάσει στα αμέτρητα email. Δείτε αυτό για παράδειγμα:
Μήνυμα από τον Θοδωρή:
Ημερομηνία: 12.03.2012
Θέμα: "Έχασα το μπυροκοίλι σε 6 εβδομάδες"
Συννημένα:
Caralluma
Τα χέρια μου έτρεμαν όταν άνοιξα το μπουκάλι και έβγαλα την πρώτη κάψουλα - έδειχνε τόσο συνηθισμένη. Εκείνη ήταν η στιγμή (και ο πραγματικός λόγος της δημοτικότητας μου) όπου μου ήρθε η ιδέα να γράφω τα αποτελέσματα κάθε βδομάδα.
4 συναρπαστικές βδομάδες με περίμεναν, αλλά είχα πλήρη επίγνωση ότι θα το πίστευα μόνο όταν έβλεπα την κοιλιά να εξαφανίζεται, αποκαλύπτοντας τους κοιλιακούς από κάτω.
Οι οδηγίες ήταν αρκετά εύκολες: 1 κάψουλα την ημέρα, ελαφρύ εύκολο στην χώνεψη φαγητό και πολύ νερό.

Βδομάδα πρώτη

Τα πρώτα εμφανή αποτελέσματα ήρθαν μετά από 4 ημέρες. Τα επίπεδα ενέργειάς μου ήταν υψηλότερα και δεν πεινούσα όλη την ώρα. Η μόνη παρενέργεια του Caralluma ήταν η έλλειψη της όρεξης. :) Ένιωθα υπέροχα! Ήμουν τόσο χαρούμενος που σταμάτησα να τρώω τόσα γλυκά. Η μπύρα και τα σνακ είναι οι κύριοι ένοχοι για την εικόνα μου.

Χρησιμοποίησα το προϊόν χωρίς να αλλάξω τις συνήθειές μου και έτσι ήρθε η έκπληξη την έβδομη ημέρα: η ζυγαριά έδειχνε 3 κιλά λιγότερο. Αφού τσέκαρα τον εαυτό μου μπροστά στον καθρέφτη συνειδητοποίησα ότι η κοιλιά είχε μειωθεί λίγο. Ξέρω πολύ καλά ότι στην αρχή το σώμα χάνει βάρος μόνο γιατί διώχνει το πλεόνασμα υγρών. Γι' αυτό και ήμουν πολύ περίεργος να δω αν θα συνεχίσει να μειώνεται το βάρος μου στις ερχόμενες βδομάδες.

Βδομάδα δεύτερη

Μετά από 2 βδομάδες συνειδητοποίησα ότι η κοιλιά μου μίκρυνε όλο και περισσότερο και κάποιοι μύες άρχιζαν να σχηματίζονται στο στήθος. Έχω περισσότερη ενέργεια και κοιμάμαι πολύ καλύτερα. Δεν ξύπνησα ούτε μία φορά στη διάρκεια της νύχτας στριφογυρίζοντας χωρίς να μπορώ να κοιμηθώ. Δεν αναπνέω τόσο βαριά πια. Νομίζω ότι μόλις το σώμα μου ξεφορτώθηκε όλες τις τοξίνες είναι πιο χαλαρό. Μία ακόμα ευχάριστη έκπληξη ήταν το εβδομαδιαίο ζύγισμα: 2 ακόμα κιλά είχαν εξαφανιστεί!

Δεν μπορώ να περιμένω να δω τι αποτελέσματα θα φέρει η επόμενη βδομάδα!

Βδομάδα Τρίτη

Είμαι γεμάτος ενέργεια και θέλω να είμαι πιο δραστήριος, να κινούμαι. Η υπνηλία και η κούραση που με έπιανε νωρίς το μεσημέρι, έχουν φύγει. Δεν λαχανιάζω πια λόγω των επιπλέον κιλών. Δεν χρειάζομαι καν ενεργειακά ποτά ή καφέ. Το στομάχι μου λειτουργεί μια χαρά και δεν έχω προβλήματα πεπτικού συστήματος. Η δυσάρεστη διόγκωση του στομάχου και το συνοδευτικό στρες που προκαλείται από τον πόνο δεν υπάρχει πλέον.

Η τρίτη βδομάδα οποιαδήποτε δίαιτας είναι συχνά μία περίοδος κρίσης - το βάρος σταματά να μειώνεται και μερικές φορές αυξάνεται κιόλας. Αυτή ήταν αναπόφευκτα η κατάσταση με μένα μέχρι τώρα. Γεμάτος αμφιβολία και φόβο ανέβηκα στη ζυγαριά και δεν μπορούσα να το πιστέψω. Τελικά με το Caralluma κατάφερα να χάσω αλλά 4 κιλά σχεδόν. Το τελικό χτύπημα στον σκεπτικισμό μου ήταν όταν κατάφερα να κουμπώσω το αγαπημένο μου παντελόνι. Είχα σκοπό να το δώσω στον ανηψιό μου ή να το πετάξω. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!! Ο τρόπος με τον οποίο το τζιν μου μου χωράει έπεισε την γυναίκα μου για την αποτελεσματικότητα του Caralluma. Επιτέλους αυτό έβαλε ένα τέλος σε όλα τα αστεία για το μπυροκοίλι μου και τα πιασίματα. Η γυναίκα μου συνειδητοποίησε ότι προτιμάει έναν καλοδιατηρημένο και όμορφο σύζυγο και το ίδιο άρχισαν να πιστεύουν και άλλες γυναίκες οι οποίες άρχισαν να με τσεκάρουν πιο συχνά.

Βδομάδα τέταρτη

Έχασα 4 κιλά την περασμένη εβδομάδα. Συνολικά, αυτή είναι απώλεια 12-13 κιλών σε τέσσερις εβδομάδες! Συγκλονιστικό αποτέλεσμα, για να μην αναφέρουμε τη μείωση της κοιλιάς. Αυτό που είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι ότι όλα αυτά έγιναν πραγματικότητα μόνο με τη χρήση του Caralluma. Οι συνάδελφοί μου - άνδρες και γυναίκες - από το γραφείο με κοιτάζουν έκπληκτοι όλη την ώρα.

Τα αποτελέσματα κάλυψαν και τα πιο τρελά μου όνειρα!

"Έχασα το μπυροκοίλι μου σε 4 εβδομάδες"

Απίστευτο! Και αυτό που μετράει είναι ότι δεν χρειάστηκε πολύ προσπάθεια. Ούτε μία άσκηση. Δεν ξέρω πως αυτό είναι εφικτό αλλά φαίνεται ότι:

"Αυτές οι κάψουλες κάνουν πιο επίπεδη την κοιλιά από μόνες τους!"

Αυτά τα 12-13 κιλά είναι μόνο η αρχή. Το αίσθημα που φέρνει η απώλεια τους είναι εκπλητικό! Εξάλλου, κατάφερα να κάνω και κάποιους μύες στο στήθους και κοιλιακούς να εμφανιστούν. Δεν ξέρω πως γίνεται τα κιλά να εξαφανίστηκαν τόσο γρήγορα. Είναι απλώς καταπληκτικό!
Και έχει και συνέχεια. Ξέρετε τι είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό; Χάρη σε αυτές τις κάψουλες οι φίλοι μου επίσης μείωσαν τις δικές τους κοιλιές και κάποιοι από αυτούς δείχνουν κομψοί και εμφανίσιμοι στα κοστούμια τους. Φανταστείτε τι μπορεί να σημαίνει γι αυτούς.
Είχα τους ενδοιασμούς μου στην αρχή, αλλά ευτυχώς αποφάσισα να δοκιμάσω αυτές τις κάψουλες. Αποδείχθηκε τελικά η καλύτερη και πιο ασφαλής επιλογή που έχω κάνει στην ζωή μου. Στην τελική, δεν ρίσκαρα τίποτα γιατί είχα και την εγγύηση επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση που δεν ξεφορτωνόμουν την κοιλιά.
Έχασα σχεδόν 18-20 κιλά σε 8-10 εβδομάδες. Το όνειρο μου επιτέλους έγινε πραγματικότητα. Απαλλάχθηκα από αυτήν την ντροπιαστική κοιλιά άμεσα και τώρα χτίζω τους κοιλιακούς μου. Νιώθω ελαφρής και υγιής. Είμαι ξανά ελκυστικός στα γυναικεία μάτια και συγκεκριμένα στης γυναίκας μου. Φαίνεται ότι οι άντρες επιτέλους βρήκαν την αποτελεσματική φόρμουλα για απώλεια κιλών.

Τα κατάφερα με το Caralluma και μπορείτε και εσείς!
Καλή τύχη σε όλους!


Κάντε κλικ εδώ για να δοκιμάσετε το προϊόν.

Σας εγγυώμαστε ότι θα χάσετε την κοιλιά ή... Θα σας δώσουμε τα λεφτά σας πίσω.

Σήμερα, αποκλειστικά, το προϊόν βρίσκεται σε χαμηλότερη τιμή με δωρεάν παράδοση.
Η ειδική προσφορά λήγει σήμερα:
Σάββατο, 29 Σεπτέμβριος, 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου