Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

cityportal.gr από LEFA HAIR IDEAS

LEFA HAIR IDEASO Δημήτρης Λέφας, από τους πιο περιζήτητους κομμωτές της πόλης, μιλά για την ταυτότητα του hair dresser, την φιλοσοφία του hair I.D. και τις hot τάσεις της σαιζόν. 



 Πότε ανακάλυψες την ταυτότητά σου ως hair artist; Ποια η έμπνευση, η στιγμή, η απόφαση; Δύσκολο να το εντοπίσω σε μία μόνο χρονική στιγμή. Ανακαλώ, όμως, μία…. προσωπική εμμονή με πρόσωπα, χαρακτηριστικά προσώπων, που έπρεπε να αναδειχθούν, αδικημένα δυνατά σημεία που όφειλαν να τονιστούν, ατέλειες που μπορούσαν να εξαφανιστούν… Όλα αυτά εξελίχθηκαν αρχικά σε μια δημιουργική ενασχόληση, μεταμορφώθηκαν σε επάγγελμα στα 1990 και 12 χρόνια αργότερα δημιούργησαν το Lefa hair ideas. 

Ποιο είναι το βασικό γνώρισμα του Δημήτρη Λέφα, γιατί ξεχωρίζει εδώ και χρόνια; Το ότι γ θεωρία και η γνώση, δηλαδή: η υφή, η ποιότητα των μαλλιών, το σχήμα του προσώπου, οι αναλογίες κεφαλιού – λαιμού- κορμιού, ο σωματότυπος, όλο το visual προηγείται του κουρέματος ή άλλης υπηρεσίας! Τα μαλλιά μας είναι το μόνο αξεσουάρ που φοράμε 24 ώρες το 24ωρο και αυτό οφείλουμε να το σεβόμαστε, για να αναδεικνύουν τον άνθρωπο που τα φορά. Αυτό δίνει το plus στην εμφάνιση. Από εμάς κάποιος θα πάρει ιδέες, γνώσεις και πληροφορίες για την εικόνα του για να μπορέσει να τη χρησιμοποιήσει σωστά. 

Και έπειτα είναι απλώς θέμα εκτέλεσης; Μιας εξαιρετικά καλής εκτέλεσης φυσικά! Η εκτέλεση σημαίνει γνώσεις εκ των προτέρων και διαρκή εκπαίδευση σε όλο τον κόσμο σε pro σεμινάρια, galas, trendsetter meetings. Προϋποθέτει φυσικά και αυτό το «το καλό μάτι», να βλέπεις δηλαδή πέρα από αυτό που είναι μπροστά σου. Και με αυτό γεννιέσαι. Έτσι η εκτέλεση ταυτόχρονα είναι ταλέντο αλλά και μαθαίνεται. 

Γιατί οι πελάτες, άνδρες γυναίκες είναι τόσο πιστοί σε σένα; Για τη λατρεία της μεταμόρφωσή τους φυσικά, αλλά και για την ποιότητα που κρατούμε στο υψηλότερο επίπεδο σε υπηρεσίες και προϊόντα, ακόμα και στις δύσκολες ημέρες μας. Αυτό που κάνουμε εμείς εδώ στην Ελλάδα της κρίσης σήμερα είναι αυτό που απολαμβάνει η Νεοϋορκέζα, Λονδρέζα ή Μιλανέζα με τις υψηλές απαιτήσεις, αλλά σε τιμές ελληνικών προδιαγραφών. Οι πελάτες το ξέρουν αυτό γιατί πιστοποιούν σε κάθε τους επίσκεψη. 

Εν μέσω κρίσης, οι υπηρεσίες ομορφιάς είναι μία από τις πρώτες «θυσίες» που κάνει μια γυναίκα. Γιατί πιστεύετε ότι η καθιερωμένη επίσκεψη στο κομμωτήριο θα πρέπει είναι μια αναγκαία «πολυτέλεια» που δεν πρέπει να στερηθούμε; Γιατί δεν είναι πολυτέλεια να αισθάνεσαι καλά. Η κρίση αλλάζει το πορτοφόλι, αλλά όχι τον καθρέφτη μας. Δε μπορείς να σηκώνεσαι κάθε πρωί και να λες καλημέρα, όλα θα πάνε καλά σε ένα πρόσωπο που «γράφει» απελπισία. Για να έχουμε καλή ψυχολογία, λοιπόν και για να τη μοιραζόμαστε με όσους μας βλέπουν, με όσους ζούμε μαζί! Γιατί, η φροντισμένη εμφάνιση, η περιπ0ίηση, η ομορφιά, το στιλ είναι όπλα, είτε για να πας μπροστά, είτε για να βρεις δουλειά είτε για να πας δυναμικά στη δική σου. Ό, τι δίνεις το εισπράττεις πολλαπλά. LOOK GOOD FEEL GOOD! 

Ποια προϊόντα ή υπηρεσίες ξεχωρίζουν στο κομμωτήριό σας, στο Lefa hair ideas; Θα ξεχώριζα το 3D, Hombre – paintings (οι νέες τάσεις χρώματος), τα Gk Keratin & Keratin Coppola Koblex, το μυστικό πολλών χολιγουντιανών, μία εκπληκτική κερατινοποίηση και χτίσιμο της τρίχας, το Nioxin: μία έξυπνη και ισχυρή αγωγή τριχόπτωσης και αύξησης όγκου του τριχωτού (διάγνωση με μικροσκόπιο), αλλά και το Colorshine, μία θεραπεία εξαιρετικής λάμψης και χρώματος. Πρόκειται για καινοτομίες στην πόλη, που εκτελούνται από το εξειδικευμένο team μου. 

Πώς μπορούμε να μάθουμε περισσότερα γι’ αυτά; Εύκολα και ανά πάσα στιγμή σας ενημερώνουμε εδώ στο Lefa hair ideas ή στο Facebook «Lefahairideas», για όσους έχουν λιγότερο ελεύθερο χρόνο. Πρόσφατα συμμετείχατε σε μια κοινωφελή δράση υπέρ του Χαμόγελου του Παιδιού... Συμβάλουμε και εμείς στις δυσκολίες της χώρας, όσο μπορούμε. Τα παιδιά είναι το πιο τρυφερό κομμάτι της ζωής μας, το πιο ευάλωτο της κοινωνίας μας. Το σημαντικό είναι ότι η εκδήλωση πήγε καλά και, όπως σας είπα, το εισπράξαμε πίσω, το event χάρισε χαμόγελα και πολύ καλή διάθεση στην ομάδα μου. 

Υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες τάσεις που ξεχωρίζουν στη φετινή σαιζόν Άνοιξη - Καλοκαίρι 2012; Κοιτάξτε, ο κόσμος σνομπάρει τις τάσεις, συνήθως λένε «τι μου πάει» και όχι οι τάσεις. Παρόλα αυτά, το 90% τις ακολουθεί, χωρίς να το θέλει απαραίτητα. Τη μόδα για φέτος, λοιπόν, την χωρίζω όχι σε τάσεις, αλλά σε γυναίκες - σύμβολα, με επικρατέστερες: τη γυναίκα ρετρό των 20s - 30s, οι καμπύλες δηλαδή σε όλες τις μορφές από άφρο έως κύματα. Τη γυναίκα rock για πιο καθημερινά style. Τη sexy dramatic γυναίκα επίσης -επικρατέστατη τάση, αλλά και τη γυναίκα minimal με απλές απέριττες γραμμές bobs-καρεδοειδή-chanel γραμμές, pastel χρωματισμούς. Τώρα πια μόδα δεν είναι να μοιάζεις με εξώφυλλο, αλλά να υιοθετείς την προσωπικότητά σου ως συνολικό styling. Μόνο έτσι υποστηρίζεις τον ρόλο που έχεις αναλάβει να ζήσεις. Και ζεις καλύτερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου