Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΧΑΠΙΑ ECSTACY ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΣΕΞ ..ΜΕ ΔΕΝΤΡΟ!!

Και όμως η δήλωση είναι αληθινή και ανήκει σε γνωστό μοντέλο που είχε πάρει στο παρελθόν και τον τίτλο της playmate...Ο λόγος για την Jenny Mc Carthy η οποία στην αυτοβιογραφία της έκανε πολλές και καυτές αποκαλύψεις. Κορυφαία ήταν η περίεργη ερωτική εμπειρία που είχε με ένα..


δέντρο μετά απο χρήση ναρκωτικών ουσιών. "Ήμουν στην παραλία με τους φίλους μου και είχαμε πάρει λίγα χαπάκια ecstasy. Κάποια στιγμή άρχισα να αισθάνομαι ότι παραπατάω, οπότε κρατήθηκα από ένα φοίνικα. Η υφή του ήταν τόσο εξαιρετική που αποφάσισα να βγάλω το μαγιό μου και να αρχίσω να τρίβω το κεφάλι μου και το στήθος μου πάνω του. Ήταν ένα δέντρο. Και εγώ έκανα σεξ μαζί του" έγραψε το 40χρονο μοντέλο στο βιβλίο του αφήνοντας άφωνους τους αναγνώστες.

athensbar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου