Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Στάσεις στο σεξ που μπορούν να προκαλέσουν ατυχήματα: Ανάποδη καβαλάρισσα Περιγραφή της στάσης: ο άνδρας είναι ξαπλωμένος ανάσκελα και εσύ ανεβασμένη πάνω του με την πλάτη γυρισμένη. Είναι χειρότερο από ότι μοιάζει πιστέψτε με. Ξέρω, το πρώτο που θα σκεφτείς και θα ξενερώσεις είναι η σκέψη «ο κ**λος μου μπροστά στο πρόσωπο του». Έλα όμως που δεν είναι μόνο αυτό… Γιατί ξενερώνεις: 1. Δεν υπάρχει κανένας ερεθισμός της κλειτορίδας, εκτός αν ο παρτενέρ έχει 2 μέτρα χέρια και μπορεί να φτάσει και να σε ερεθίσει. 2. Η ιδέα και μόνο ότι ο πωπός σου ανεβοκατεβαίνει σε απόσταση αναπνοής από το πρόσωπό του είναι αρκετός για να ξεχάσεις τον σκοπό, που είναι η ικανοποίηση και των δύο, και να επιδοθείς σε ασκήσεις σύσφιξης γλουτιαίων. 3. Αυτά που κοιτάς σε αποσυντονίζουν. Η τηλεόραση που παίζει τηλεμάρκετινγκ, η αφίσα του Ολυμπιακού και η σκόνη στα ράφια της βιβλιοθήκης, είναι πιθανόν το θέαμα που θα αντικρίζεις κατά τη διάρκεια της στάσης αυτής. Αν καταφέρεις να το ευχαριστηθείς θα έχεις τα συγχαρητήριά μου. Ερωτικό ακορντεόν Περιγραφή της στάσης: ο άνδρας είναι ξαπλωμένος ανάσκελα, με τα πόδια λυγισμένα να ακουμπούν στα πλευρά της γυναίκας. Η γυναίκα σε στάση «βάτραχος», από πάνω. Παρόλο που είμαι φαν των στάσεων που θέλουν την γυναίκα από πάνω, εδώ μιλάμε για μεγάλο μπέρδεμα! Γιατί ξενερώνεις: 1. Οι κραυγές πόνου του συντρόφου μου, δεν είναι για μένα το καλύτερο αφροδισιακό. Αν εσύ βρεις τον άντρα λάστιχο… χάρισμά σου! 2. Οι τετρακέφαλοί μου δεν είναι ακόμα τόσο γυμνασμένοι, ώστε να αντέχουν για πολύ να ανεβοκατεβάζουν όλο μου το βάρος, με αυξανόμενο ρυθμό. Όταν θα τους έχω γυμνάσει τόσο πολύ, θα πάω να παίξω σε ομάδα της Α’ εθνικής, μπας και βγάλω και κανα εκατομμύριο. 3. Τα πόδια του δίπλα σχεδόν στο πρόσωπό μου. Οκ, δεν σιχαίνομαι ή κάτι τέτοιο, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας. Στον πάγκο της κουζίνας Περιγραφή της στάσης: το ερωτικό πάθος σε παρασύρει στην κουζίνα, για να βάλεις λίγο «αλατοπίπερο» στη σχέση. Ακούγεται ιδιαίτερα αφροδισιακό αλλά υπάρχουν ένα σωρό «αλλά», που μπορεί να χαλάσουν την συνταγή. Γιατί ξενερώνεις: 1. Το κόκκαλο της «ουράς» σου πονάει στην τριβή με την σκληρή επιφάνεια του πάγκου 2. Το ίδιο και τα γόνατά του, που χτυπάνε στα ντουλάπια. Να μην αναφέρω ότι τα ντουλάπια έχουν και χερούλια… 3. Αν πριν το σεξ προηγήθηκε μαγείρεμα και δεν πρόλαβες να μαζέψεις την κουζίνα, ο πάγκος πιθανόν να έχει ψιλοκομμένα μαρουλάκια, ψίχουλα ψωμιού, σάλτσες και διάφορα άλλα που θα κολλήσουν στον πωπό σου. Στα όρθια Περιγραφή της στάσης: Το μεγάλο πάθος σας οδηγεί να αρχίσετε να φιλιέστε και να γδύνεστε όρθιοι. Ο άνδρας παίρνει την γυναίκα στα στιβαρά του μπράτσα και η ερωτική πράξη επιτελείται σε όρθια στάση, στη μέση του δωματίου. Too good to be true! Γιατί ξενερώνεις: 1. Ακόμα κι αν εσύ είσαι 40 κιλά και ο καλός σου ο Πύρος Δήμας, αυτή τη στάση δεν γίνεται να σε φτάσει μέχρι το τέλος. Είναι πρακτικά αδύνατον ένας άνδρας –όσο δυνατός κι αν είναι- να μπορεί να σε κρατάει για τόση ώρα στα χέρια του. 2. Το να προσπαθείς να διατηρήσεις την ισορροπία σου και να μην καταρρεύσετε μαζί σαν χάρτινος πύργος, είναι αρκετό για να αποσυντονιστείς. Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι είναι ωραίο για ξεκίνημα! Το προτιμώ σαν «προκαταρκτικό» και να υπάρχει εκεί γύρω ένα βολικό μαλακό κρεβάτι για τα περαιτέρω. Διπλωμένη στα δύο Περιγραφή της στάσης: Σε όρθια στάση, ο άνδρας πίσω από την γυναίκα η οποία σκύβει και ακουμπά τα χέρια της στο πάτωμα. Εύκολο έ; Για μείνε με το κεφάλι κάτω για κανά 10λεπτο και θα σου πω εγώ… Γιατί ξενερώνεις: 1. Ο άντρας δεν φτάνει να αγγίξει ούτε το στήθος, ούτε τίποτα άλλο. 2. Όπως και στην «ανάποδη καβαλάρισσα» η ιδέα ότι ο πωπός είναι πρώτο πλάνο, μπορεί να σε αποσυντονίσει. 3. Το αίμα μαζεύεται όλο στο κεφάλι και αισθάνεσαι το εγκεφαλικό να σε φλερτάρει ασύστολα. Ερωτικό «φλαμένγκο» Περιγραφή της στάσης: Η γυναίκα ξαπλωμένη ανάσκελα με τα πόδια διπλωμένα και τα πέλματα πίσω από τον πωπό της. Ο άνδρας από πάνω. Ωχ τα γονατάκια μου! Γιατί ξενερώνεις: 1. Οκ, δεν είσαι 60 χρονών, αλλά όπως και να το κάνουμε τα γόνατα πονάνε σ’ αυτή τη στάση. 2. Οι φτέρνες «τρυπάνε» τον πωπό. Κι άλλος πόνος! 3. Το μυαλό σου δεν συγκεντρώνεται στο επίμαχο γιατί σκέφτεσαι πόσα βαθιά καθίσματα πρέπει να κάνεις αύριο στο γυμναστήριο για να βελτιώσεις την φυσική σου κατάσταση.



Μπόλικα σάλια, κουβάδες ιδρώτα, ανυπόφορες σωματικές οσμές, ποτάμια προσπερματικών και κολπικών υγρών, δάκρυα με το τσουβάλι, ενίοτε αίμα (όλων των αποχρώσεων), ζωώδεις βρυχηθμοί και πνιχτές κραυγές, πόνος και «βρώμικα» λόγια, κοκκινίλες και σημάδια...

Μήπως  τελικά υπάρχει πράγματι λόγος που ο πολιτισμός το αποστρέφεται, περιβάλλοντάς το με κάθε λογής ωραία slick ενδύματα και εξευγενισμένα Βερθερικά παραληρήματα;

Στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, ο Φρόυντ είχε επιχειρήσει να εξηγήσει την προέλευση αυτής της τάσης του πολιτισμού να απωθεί συστηματικά το ορμονικό ολοκαύτωμα που αποκαλούμε «σεξ», υποστηρίζοντας πως έχει να κάνει με τη διαδικασία ορθοπόδησης του ζώου γνωστού εδώ και χιλιάδες χρόνια ως «άνθρωπος».

Η ιστορία είναι απλή και μοιάζει αρκετά λογική: καθώς κάποτε περπατούσαμε στα τέσσερα, ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβανόμασταν τον κόσμο και το περιβάλλον μας διέφερε πολύ από τον τρόπο με τον οποίο αρχίσαμε να τον αντιλαμβανόμαστε από τότε που σταθήκαμε όρθιοι στα δύο πόδια.

Όταν είσαι στα τέσσερα, το σώμα σου βρίσκεται κοντύτερα στο έδαφος, πράγμα που σημαίνει ότι οι κύριες αισθήσεις με τις οποίες αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο είναι η όσφρηση, η γεύση και η αφή. Η μύτη, το στόμα και το δέρμα ήταν τα βασικά όργανα που μας παρείχαν κάποτε όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για να προσανατολιστούμε στον κόσμο.

Για ένα μεγάλο μέρος της ιστορίας μας, η πραγματικότητά μας υπήρξε κυρίως οσφρητική, γευστική, απτική. Και εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως οι μυρωδιές και οι γεύσεις από τις οποίες λαμβάναμε τις πληροφορίες δεν ήταν και οι πιο ευχάριστες. Κόπρανα, ούρα και κάθε είδους οργανική εκροή ήταν για μας η πρώτη ύλη με την οποία οργανώναμε την εμπειρία μας. Και αυτά όχι μόνο τα μυρίζαμε, αλλά τα γευόμασταν κιόλας!

Για το τετράποδο ανθρωποειδές, η γνώση του κόσμου περνούσε αναγκαστικά μέσα από το «βρώμικο», το «χαμερπές», το «χαμηλό», το «αηδιαστικό» και το «απεχθές». Γι' αυτό δεν πρέπει καθόλου να μένουμε έκπληκτοι όταν βλέποντας το κατοικίδιό μας να μυρίζει τα κόπρανά του, να γλύφει τα παπάρια του ή όταν στη βόλτα δεν παραλείπει να «χαιρετίσει» τους τετράποδους αδελφούς του κολλώντας τη μύτη στον κώλο τους, νιώθουμε ότι κάτι μας θυμίζει!

«Σκυλιά» ήμασταν κάποτε και τέτοια παραμένουμε σε μεγάλο βαθμό ακόμη και σήμερα, παρά το γεγονός ότι οι κύριες αισθήσεις μας είναι πλέον η όραση και η ακοή, οι οποίες προϋποθέτουν μία ορισμένη απόσταση από την πηγή των λαμβανόμενων ερεθισμάτων.

Η όραση και η ακοή εισήγαγαν στον κόσμο του ανθρώπου την έννοια της καθαρότητας και του καθαρού βλέμματος που έχει απομακρυνθεί από τα αντικείμενα του «βρώμικου» κόσμου, άσχετα από το αν σε αυτόν τον οπτικό, πολιτισμένο κόσμο της απόστασης τα πάντα μας ωθούν να θέλουμε να «απλώσουμε το χέρι» και να «χώσουμε τη μύτη μας» στα «πράματα».

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο προβληματισμού, μία ερευνητική μελέτη η οποία δημοσιεύτηκε την Τετάρτη που μας πέρασε στην online επιστημονική επιθεώρηση PloS ONE από ομάδα του Τμήματος Κλινικής Ψυχολογίας και Πειραματικής Ψυχοπαθολογίας του Πανεπιστημίου του Χρόνινγκεν στην Ολλανδία, επιχειρεί να διαλευκάνει τους ψυχολογικούς μηχανισμούς που οδηγούν τις σεξουαλικά ερεθισμένες γυναίκες να εμπλέκονται με τεράστια προθυμία σε δραστηριότητες και «καταστάσεις» που κάτω από άλλες συνθήκες θα τους προκαλούσαν αισθήματα αηδίας και αποστροφής.

Η ερευνητική ομάδα χώρισε 90 γυναίκες φοιτήτριες του πανεπιστημίου σε τρεις ομάδες: η πρώτη ομάδα παρακολουθούσε «φιλικές προς τις γυναίκες» ερωτικές ταινίες, η δεύτερη παρακολουθούσε ένα βίντεο με extreme sports με σκοπό να τις «ανάψει» και η τρίτη το βίντεο ενός τραίνου, το οποίο είχε ως στόχο την πρόκληση ουδέτερων αντιδράσεων.

Εν συνεχεία, ζητήθηκε από τις γυναίκες να επιδοθούν σε 16, ως επί το πλείστον μη θελκτικές, δραστηριότητες: παραδείγματος χάρη, τους ζήτησαν να πιουν μία γουλιά από ένα ποτήρι με χυμό μέσα στο οποίο επέπλεε ένα ψεύτικο (κάτι που οι ίδιες δεν γνώριζαν) μεγάλο έντομο, να σκουπίσουν τα χέρια τους με ένα χρησιμοποιημένο χαρτομάντηλο, όπως επίσης να φάνε μία μπουκιά από ένα μπισκότο δίπλα στο οποίο υπήρχε ένα σκουλήκι. Επίσης, τους ζητήθηκε να επιδοθούν σε διάφορες άλλες δραστηριότητες που σχετίζονταν με το σεξ, όπως λόγου χάρη τη λίπανση ενός δονητή.

Οι γυναίκες της «ξαναμμένης» ομάδας είπαν πως βρήκαν τόσο τις δυσάρεστες όσο και τις σχετικές με το σεξ δραστηριότητες λιγότερο αηδιαστικές απ' ό,τι οι γυναίκες των άλλων ομάδων. Επιπλέον, κατάφεραν να επιτελέσουν το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων, υποδεικνύοντας έτσι πως ο σεξουαλικός ερεθισμός όχι μόνο μειώνει τις αντιστάσεις και το αίσθημα της αποστροφής, αλλά και πως επιδρά άμεσα στο βαθμό προθυμίας τους να «κάνουν πράγματα».

Σύμφωνα με τον καθηγητή Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Ώστιν, Ντάνιελ Κέλι, ο οποίος δεν έλαβε μέρος στην έρευνα, οι γυναίκες έχουν τεράστιο θέμα με το αίσθημα της αηδίας και μάλιστα νιώθουν συχνότερα και εντονότερα αηδία για οτιδήποτε σεξουαλικό απ' ό,τι οι άντρες - κάτι που μπορεί να υποδεικνύει την ύπαρξη ενός 
ψυχολογικού μηχανισμού άμυνας.

Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν μηχανισμό που τις αποτρέπει να κάνουν σεξ με τους «λάθος» άντρες – άντρες, δηλαδή, οι οποίοι μπορεί να είναι φορείς ασθενειών ή να μην δίνουν μεγάλη σημασία στην υγιεινή τους.

Το ενδιαφέρον με την εν λόγω έρευνα είναι η διαπίστωση ότι αυτός ο αμυντικός μηχανισμός «πάει περίπατο» όταν ο σεξουαλικός ερεθισμός των γυναικών είναι ιδιαίτερα έντονος, όπως επίσης ότι η έλλειψη ή η ανεπάρκεια του σεξουαλικού ερεθισμού μπορεί να επηρεάσει τη σεξουαλική λειτουργικότητα της γυναίκας κατά τη σεξουαλική πράξη, στο βαθμό που η επιτυχία της τελευταίας εξαρτάται από τον παράγοντα «προθυμία» και άρα από την απροβλημάτιστη αποδοχή του «ακάθαρτου» χαρακτήρα της.
frappedoupoli.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου